Teoria conspirației în muzică: Disputa creată de emisiunile cu frecvența sunetului de 432 de hertzi vs transmisiile pe 440 hertzi și controlul minții umane prin intermediul muzicii
Știința cimaticii, studiul sunetului vizibil și al vibrației, dovedește că frecvența și vibrația sunt principiile care stau la baza materiei și vieții pe această planetă.
Când o undă sonoră se deplasează într-un mediu fizic (nisip, aer, apă, etc), frecvența acelei unde are un impact direct asupra structurii mediului prin care trece.
La fel și creierul nostru, poate fi străbătut de unde pe care nu le putem percepe la nivel conștient, dar în subconștient efectele pot fi devastatoare.
Pentru a înțelege mai bine despre ce este vorba, trebuie să ne întoarcem puțin în istorie…
Frecvența 432 Hz, cunoscută și ca A-ul lui Verdi (Giuseppe Verdi), este o frecvență alternativă matematic calculată ca fiind în armonie cu universul.
Muzica emisă în frecvență 432 Hz transmite energii de vindecare deoarece este un ton natural ce poate fi demonstrat prin principiile fundamentale ale matematicii. Astfel, prin 1940, Statele Unite au reușit să introducă frecvența 440 Hz la nivel internațional, iar în final, în 1953 această frecvență a devenit ISO 16-standard.
Astăzi majoritatea muzicii de pe glob este reglată la frecvența de 440 Hz, așa cum a fost stabilită la nivel internațional de către International Standards Organisation (ISO) în 1953.
Așadar, ascultăm muzică pe “frecvența materialistă și violentă” de 440 hertzi, în locul “frecvenței naturale și armonioase”de 432 hertzi, în ciuda faptului că frecvența de 440 de hertzi poate avea un efect nesănătos asupra psihicului uman, în timp ce muzica Universului, muzica naturii care transmite energii benefice și vindecatoare este acordată pe frecvența de 432 de hertzi…
Se spune ca schimbarea de la frecvență de la 432 de hertzi la 440 de hertzi ar fi fost hotărâtă în anul 1940 de ministrul propagandei naziste, Goebbels. cu scopul de a-i face pe oameni sa devina prizonieri ai unui anumit tip de comportament psihic și că a fost utilizată pentru a modifica felul în care oamenii gândesc și simt..
Ce este cu adevărat ciudat este faptul că și în Statele Unite a fost copiat modelul nazist și s-a trecut la frecvența de 440 Hz, o frecvență artificială, care se indepărtează de simetria vibrațiilor sacre naturale. Noile studii științifice despre vibrații și oscilații, au dus la concluzia că standardul internațional folosit în prezent poate genera efecte nedorite asupra sănătății omului,la nivelul conștiinței umane și a comportamentelor sociale.
Ce este frecvența 440 Hz ?
440 Hz este un standard internațional al frecvenței de transmisie sonoră ce nu corespunde vibrațiilor simetrice. Este o frecvență artificială ce se suprapune vibrațiilor sacre și dăunează psihicului omului modern.
Într-o scriere intitulată “Musical Cult Control” autorul menționează:
“Industria muzicală include această frecvență impusă, manipulând pupulația într-o agresiune la scară largă, agitație psiho-socială și suferință emoțională predispunând populația la boli psihice.
Trebuie să ieși în stradă și să arunci o privire în jur. Ce vezi ? Copii mergând la școală, tineri în drum spre locul de muncă, o femeie care-și plimbă copilul în cărucior, un bărbat plimbându-și câinele – și ce au toți aceștia în comun ? Dispozitive de ascultat muzică! Ingenios, nu-i așa ?”
Prin muzica pe care o ascultăm, aceste frecvențe distructive ne afectează gândurile generând perturbare, dezbinare și lipsă de armonie. În plus, se urmărește stimularea organului care controlează corpul – creierul – ducând în cele din urmă la boli, conflicte sociale, război.
Frecvența și vibrația dețin puteri ascunse ce ne afectează viețile, sănătatea, societatea și lumea în care trăim.
Dacă accesați pe Google, „432 Hz”, veți găsi un număr extraordinar de articole și videoclipuri despre transmisiunile muzicale pe banda 432 Hz și despre presupusele lor proprietăți de vindecare și calmante.
Dacă insistați, veți găsi și o „explicație” conform căreia acest fenomen 432 Hz este într- un fel reglat la vibrațiile naturii în sine.
De asemenea, veți găsi multe argumente mistice, cum ar fi acela că există 432 de statui ale lui Buddha pe Muntele Meru sau că cifra respectivă este oarecum legată de chakre.
Ceea ce se poate spune cu certitudine, este faptul că argumentele cu privire la proprietățile mistice ale numărul 432 sunt un nonsens total. Este important să înțelegem că 432 Hz se referă la numărul de vibrații pe secundă, iar „o secundă” este o unitate aleasă destul de arbitrar.
Inițial (din vechime până în Evul Mediu), ora era împărțită în 2, 3, 4 sau 12 părți egale, dar niciodată în 60 (deci nu existat nici măcar un minut). Fracții de un minut nu au fost folosite deloc (nu existau dispozitive la momentul respectiv, care să poată măsura astfel de perioade scurte de timp).
Dacă am fi împărțit totul în 12 părți, „secunda” ar fi putut deveni 1/12 dintr-un minut sau poate 1/1728 de oră (1728 = 12 ×12 × ×12), ceea ce ar da o valoare numerică complet diferită pentru aceeași frecvență. Definiția actuală este doar o coincidență.
Practica de a împărți un minut în 60 de secunde nu a existat până în sec. al XVI -lea, și chiar atunci, multe ceasuri au funcționau ușor diferit.
În epoca lui Bach, nu exista un mod standardizat de a regla instrumentele. Aceeași piesă ar putea suna diferit în funcție de locul și momentul în care era executată..
În 1939, a avut loc la Londra o conferință internațională care a dus la o recomandare de utilizare a A = 440 Hz, ca un compromis între diferitele sisteme de reglare utilizate la acea vreme, unele dintre ele ajungând peste 450 Hz.
Această recomandare a fost susținută în plus de faptul că BBC impunea orchestrelor lor să se alinieze la 440 Hz în loc de 439 Hz, deoarece 439 este un număr prim, iar frecvența corespunzătoare era greu de generat cu ceasurile standard. În cele din urmă, în deceniul al 6-lea al secolului trecut standardul A = 440 Hz a fost adoptat de Organizația Internațională de Standardizare (ISO).
Practic, toată muzica contemporană produsă în comerț este reglată la A = 440 Hz. Cu toate acestea, majoritatea orchestrelor simfonice ignoră standardul și se stabilsc la 441, 442 sau 443 Hz, în timp ce orchestrele specializate în muzică mai veche folosesc uneori o reglare apropiată de cea pentru care piesa a fost scrisă inițial, care poate varia de la 415 Hz la 470 Hz.
“Asa cum releva Hamlyn Encyclopedia of Complemetary Health, cimatica se definește ca o modalitate de terapie cu ajutorul sunetului, bazata in esență pe faptul ca orice celula a organismului viu este controlata de un camp electromagnetic care rezoneaza la anumite frecvente particulare de sunet.
Când organismul este sănătos, aceste frecvențe sunt staționare și constante, dar orice disfunctie sau boala rupe armonia corpului si, in zona afectata, se genereaza o rezonanta crescuta.
Principiul de baza al cimaticii se intemeiaza pe premisa ca “presiunile mediului inconjurator se exercita prin propagare ondulatorie si ca materia reactioneaza la aceste presiuni luand o forma care depinde de frecventa undelor.”(cf. Opris). Avand in vedere o atare premisa, sunetul si lumina se definesc in egala masura ca principii ordonatoare ale lumii cosmice si umane.
Rezulta ca știința cimatică este un obiect de interes, intrucât:
– nu este numai o procedura terapeutica indreptata spre rezolvarea diferitelor tipuri de afectiuni, respectiv o procedura profilactica, de stimulare generala a organismului, ci este si o terapie integratoare, holista, cu privire la natura si functionalitatea organismului omenesc;
– efectele sunetului se afla intr-o stransă dependență de câmpurile electro-magnetice (luminoase) . Intr-o maniera complementara explicatiilor si interventiilor medicinei conventionale, cimatica se defineste in buna masura ca aparținând practiciloă energetică.
Aceste practici actioneaza asupra campurilor biologice care inconjoara si influenteaza corpul uman. Relatia dintre lumina si sunet este sintetizata de dr. Sir Peter Guy Manners, reprezentant cunoscut al cimaticii: “lumina, in calitate de energie electro-informationala constient dobandita de la soare intra in organism, prin nervul optic al ochiului. Lumina stimuleaza direct glanda pineala, care este organ foto-reactiv, responsabil pentru producerea unor variati agenti neuro-umorali.
Glanda pineala este conectata la hipotalamus, și mediaza in fiecare moment, la nivel subconștient, toate procesele vitale ale organismului, fie pe cale directa, fie prin conexiune cu glanda pituitara, cu sistemul nervos autonom sau cu cortexul cerebral. Hipotalamusul este in relatie cu celulele cromofilice, care transforma lumina electro-magnetica in impulsuri neuro-chimice, transmise direct catre glanda pituitara. Aceasta, la randul ei, elaboreaza si secreta hormoni care stimuleaza in continuare secretia altor hormoni ai organismului, contribuind astfel la mentinerea homeostazei. Prin expunerea activitatii subconstiente a mintii (a sistemului nervos in ansamblul sau) la vibratii pure, fie ele culori sau sunete, se poate echilibra sistemul neuro-endocrin al corpului. In plus, lumina pura si sunetele armonice stimuleaza centrul “extatic” al creierului, prin declansarea si stimularea secretiei celui mai puternic opium natural: endorfinele.
Fie doar aceasta sintetica explicatie si ne va fi de-ajuns pentru a intelege ca, din perspectiva cimaticii, lumina si sunetul au o esentiala importanta in realizarea functiilor sistemului nervos central si vegetativ si implicit in realizarea starii de sanatate a complexului minte-corp. Caci, adevarata vindecare sau echilibrare a organismului uman o reprezinta benefica si permanenta transformare a starilor psiho-afective si psiho-logice in stari bio-fiziologice si reciproc. Evidentierea corelatiei dintre lumina si sunet se regaseste si in corespondenta directa dintre cele 7 culori esentiale ale spectrului solar, cele 7 note muzicale si cele 7 complexe organic-endocrine (avand asociate tot atatea chakre sau centri de forta) ale organismului uman.”
“ Toate acestea fiind spuse, putem spune ca, din perspectiva cimaticii, lumina si sunetul au o esentiala importanta in realizarea functiilor sistemului nervos central si vegetativ si implicit in realizarea starii de sanatate a complexului minte-corp. Evidentierea corelatiei dintre lumina si sunet se regaseste si in corespondenta directa dintre cele 7 culori esentiale ale spectrului solar, cele 7 note muzicale si cele 7 complexe organic-endocrine (avand asociate tot atatea chakre sau centri de forta) ale organismului uman.”
“Recent, în Germania, cercetatorii au luat ADN-ul unui băiat de 17ani, inregistrand frecventele sunetelor sale. Baiatul a murit accidental , dar oamenii de stiinta au inca inregistrarea frecventelor personale. Mai tarziu, frecventele ADN-ului tanarului de 17 ani, au fost transmise unui barbat in varsta de aproape 40 ani. Surpriza? Barbatul a suferit transformari majore si aproape ca a ajuns un adolescent. Pielea a intinerit , silueta I s-a subtiat iar parul i-a revenit la culoarea naturala. Astazi la peste 40 de ani, barbatul inca arata ca un tanar la inceput de viata.”
“ Miracolele, concluzioneaza Dr. Manners, au fost doar lucruri simple pe care oamenii nu le-au inteles. Astazi putem explica miracolele. Acestea se potrivesc perfect cu tehnologiile avansate.”
Ascultați în videoclipul de mai jos cum pot fi distinse diferențele între 432 Hz care este o frecvență pură și naturală în timp ce 440 Hz pare o frecvență nenaturală, ruptă de la natură.
Eu, iubite cetitoriule, nicăirea n-am aflatŭ nici un istoric, nici latin, nici leah, nici ungur, şi viiaţa mea, Dumnezeu ştie, cu ce dragoste pururea la istorii, iată şi pănă la această vârstă, acum şi slăbită. De acéste basne să dea seama ei şi de această ocară. Nici ieste şagă a scrie ocară vécinică unui neam, că scrisoarea ieste un lucru vécinicŭ. Cândŭ ocărăsc într-o zi pre cineva, ieste greu a răbda, dară în véci? Eu voi da seama de ale méle, câte scriu. Făcutu-ţ-am izvod dintăiaşi dată de mari şi vestiţi istorici mărturii, a cărora trăiescŭ şi acum scrisorile în lume şi vor trăi în véci. Şi aşa am nevoit, să nu-mi fie grijă, de-ar cădea această carte ori pre a cui mână şi din streini, carii de-amăruntul cearcă zmintélile istoricilor. Pre dânşii am urmat, care vezi în izvod, ei pavăţa, ei suntŭ povaţa mea, ei răspundŭ şi pizmaşilor neamului acestor ţări şi zavistnicilor. Putérnicul Dumnezeu, cinstite, iubite cetitoriule, să-ţi dăruiască după acéste cumplite vremi anilor noştri, cânduva şi mai slobode veacuri, întru care, pe lângă alte trebi, să aibi vréme şi cu cetitul cărţilor a face iscusită zăbavă, că nu ieste alta şi mai frumoasă şi mai de folos în toată viiaţa omului zăbavă decâtŭ cetitul cărţilor. Cu cetitul cărţilor cunoaştem pe ziditoriul nostru, Dumnezeu, cu cetitul laudă îi facem pentru toate ale lui cătră noi bunătăţi, cu cetitul pentru greşalele noastre milostiv îl aflăm. Din Scriptură înţelégem minunate şi vécinice fapte puterii lui, facem fericită viiaţa, agonisim nemuritoriŭ nume. Sângur Mântuitorul nostru, domnul şi Dumnezeu Hristos, ne învaţă, zicândŭ: Čńďèňŕèňĺ ďèńŕíiŕ, adecă: Cercaţi scripturile. Scriptura departe lucruri de ochii noştri ne învaţă, cu acéle trecute vrémi să pricépem céle viitoare. Citéşte cu sănătate această a noastră cu dragoste osteneală.
De toate fericii şi daruri de la Dumnezeu voitoriŭ
Miron Costin, care am fost logofăt mare în Moldova
Lasă un răspuns