CER SI PAMANT ROMANESC

Cuvant despre noi, romanii

ROMÂNII AU UMOR !


 

 

 

 

 

 

 

 

Azi mi-a picat netul şi a trebuit să petrec ceva timp cu familia mea. Par oameni de treabă…

 

 

 

Caut partener pentru deschidere centru comercial.

Cerinţe: cagulă şi rangă.

 

 

Cine caută serviciu cu program 4 zile pe săptămână de la 9 la 16, salariu între 3000 şi 5000 €, sunaţi! Vom căuta împreună!

 

 

 

 

Limba engleză e la loc de cinste printre politicienii noştri :

 

Ion Iliescu:

– Mai animal, you know that the duks come from the trucks ?

Traian Basescu:
– No, no Nelule! The salbatic ducks come from the Sulaina Ceanal.

Emil Boc:
– But they were killed by ză aviara gripa.

 

 

 

 

 

Image result for ion iliescu caricaturi

 

 

 

Elevul care a promovat cu medie mare bacalaureatul din anul acesta s-a hotărât să scrie o carte intitulată: „CUM A-M LOAT BACU”!

 

 

 

O mamă striga disperată de la balcon:

„Mihăiţă! Treci în casă şi lasă fotbalul! Tu vrei să ajung la puşcărie?!”

 

 

 

 

Badea Gheorghe s-a dus la pescuit şi a prins peştişorul de aur.

– Dă-mi drumul, zice peştişorul şi îţi voi indeplini trei dorinţe..

Uite-aşa  s-a întors acasă badea Gheorghe cu trei vaci frumoase !…

 

 

 

–  Căsătoreşte-te cu mine, Mimişor. Vei trăi ca în Rai!

–  Cum? Goală şi desculţă?

 

 

 

 

–  Chelner, vreau să comand un muşchi de viţel în sânge. Să fie foarte proaspăt în partea de la mijloc şi să nu aibă nici un fel de grăsime.

–  N-aţi precizat, ce grupă sangvină preferaţi ?

 

 

 

 

 

Când am ajuns acasă am gasit-o pe sora-mea în lacrimi.

 

–  Ce s-a intâmplat, am întrebat-o ?

–  Astazi Gigi m-a facut curvă!… zise ea.

–  Nimeni n-o face pe sora mea curvă!! Cine dracu-i Gigi asta?! am răbufnit furios.

–  E peştele meu, a răspuns ea !

 

 

 

 

 

 Image result for caricaturi bune

 

 

 

 

 

Un reporter, pe stradă:

–  Buna ziua! Cred ca ştiaţi deja, astăzi este ziua domnului preşedinte. Doriţi să ii uraţi ceva?

–  Păi… da: La mulţi ani! Cu executare!

 

 

 

Două fetiţe făceau un om de zăpadă.

 – Acum e gata, acum e gata!!!!

 – Mă duc repede în casă, să aduc un morcov!!!

 – Adu doi morcovi, că poate îi punem şi nas!!!

 

 

 

 

Un şofer ardelean a fost prins de radar cu 224 km/h pe autostrada Transilvania. S-a mai dus un mit !

Urmeaza stirea ca în Moldova nu se mai bea alcool…

 

 

 

 

– Ioane, sunt însarcinată!

– Mărie! Cum aşa? Păi noi nici măcar nu am făcut dragoste!

–  Ştiu Ioane! Şi eu sunt şocată!

 

 

 

 

Antrenorul îl linişteşte pe boxerul care tocmai pierduse un meci:

– Cel puţin în runda a treia l-ai speriat de moarte.

– Cum l-am speriat?

– A crezut că te-a omorât…

 

 

 

După o excursie la Londra, un oltean îi povesteşte prietenului lui:

– Am cunoscut o englezoaică, şi cu toate că nu ştiu engleza şi nici ea româna, ne-am înţeles de minune. I-am desenat o farfurie cu mâncare şi imediat m-a luat la un restaurant.
I-am desenat un pahar şi ea m-a dus la un bar şi tot aşa până spre dimineaţă, când ea mi-a desenat un pat…

De unde naiba a ştiut ea că sunt tâmplar ?

 

 

 

 

 

Fetele de azi

 

 

 

 

 

 

Anunţ în ziar: „Tînăr cu defect de vedere, caut o tînără plăcută la palpare.”

 

 

 

 

Ești fata visurilor mele… Frumoasă, spirituală, amuzantă, ohhh, ce femeie !…

– Spui toate astea, doar ca să mi-o tragi !?

– Și unde mai pui că eşti şi incredibil de inteligentă!

 

 

 

 

 

 O doamnă se plânge la oculist:

– Doctore, îmi pierd vederea.
– Aşa! Şi ce meserie aveţi ?
– Sunt clarvăzătoare…

 

 

 

 

 

Taticule, cât costă să te însori ?
– Nu ştiu, eu plătesc încă…

 

 

 

 

 

La doctor:
– Ce s-a intamplat cu urechile dumneavoastra ?
– Călcam rufe, când a sunat telefonul si, din greşeală, am pus fierul de călcat la ureche…
– Si cu urechea cealalta ?
– Boul dracului ! A mai sunat încă odată!

 

 

 

 

– Iubito, când o să mor, o să plângi mult ?
– Iubitule, doar ştii ca eu plâng din orice fleac…

 

 

 

 

 

 

 

Gânduri grele

 

 

 

 

 

Când mă intâlnesc în parc şi vorbesc cu barbaţi căsătoriţi, am impresia ca toţi trăim cu aceeaşi femeie!

 

 

 

 

 

Dacă ai femeie, ai o grămadă de probleme.

Dacă nu ai femeie, ai o singură problemă: nu ai femeie!

 

 

 

N-am avut noroc cu nici o nevastă ! Prima a fugit cu cel mai bun prieten al meu şi a doua…. nu vrea sa fugă!

 

 

 

 

 

Contrar reclamelor, cea mai bună soluţie de spălat vase rămâne tot nevasta.

 

 

 

 

 

Fiecare femeie are dreptul să hotărască singură câţi ani are!

 

Cică acum in Parlament, in loc de „Prezent”, se striga „Nevinovat”!

 

 

 

Viaţa noastră e ca un film care nu are distribuţia prea reuşită. Şi nu îi înţelg nici acţiunea…

 

 

 

 

A arunca mucurile de ţigară pe geam, este o dovadă de proastă educaţie.

Acestea pot nimeri în oamenii cumsecade care urinează sub fereastră….

 

 

 

 

 

 
 Image result for caricaturi politice

 

 

 

 

 

Pe vremea comuniştilor nu aveam o televiziune distractivă nici  filme bune şi singurul nostru amuzament era să spunem bancuri cu Partidul.

Distracţia mare începea a doua zi, atunci când un tovarăş repeta bancurile la Secu…

 

 

 

 

 

 

 Am auzit de cutremurul care a fost la bulgari…Specialiştii mi-au  explicat că cică trebuia sa fie la noi, dar s-a dus la ei, că e mai ieftin…

 

 

 

N-ar trebui să ne simțim niciodată aiurea dacă privim când plouă sânii unei tipe care poartă maieu.

Ploaia e de la Dumnezeu! 

  

 

 

Am constatat că suntem singurul neam pentru care “hoţule” este o vorbă de alint !

 

09/09/2017 - Posted by | UMOR | , , , , , , , , , , ,

3 comentarii »

  1. […] via ROMÂNII AU UMOR ! — CER SI PAMANT ROMANESC […]

    Apreciază

    Pingback de ROMÂNII AU UMOR ! — CER SI PAMANT ROMANESC | O LADO ESCURO DA LUA | 09/09/2017 | Răspunde

  2. A republicat asta pe radupopescublog.

    Apreciază

    Comentariu de Radu | 09/09/2017 | Răspunde

  3. A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.

    Apreciază

    Comentariu de octavpelin | 10/09/2017 | Răspunde


Lasă un răspuns

