CER SI PAMANT ROMANESC

Cuvant despre noi, romanii

ROMÂNII AU UMOR !


Motto-ul zilei!

Dacă cineva râde, râzi cu el împreună!
Dacă cineva cântă, cântă cu el împreună!
Dacă cineva lucrează – lasă-l să lucreze!​

 

 

 

Care mai e situația în România, m-a întrebat la telefon vărul din Canada?
– Mulțumim lui Dumnezeu, de bine de rău, avem pe cine înjura!

 

 

 

Imagini pentru caricaturi umoristice

 

 

 

 

Un urs la farmacie:
– 50 de prezervative vă rog.
Doi iepuri în spatele lui râdeau de se prăpădeau.
Ursul îi vede şi se întoarce supărat la farmacist:
– 52!

 

 

 

Cei trei purceluși se jucau veseli, se tăvăleau pe covor, râdeau şi cântau … când brusc, se deschide  ușa și în cameră intră lupul.

Toți 3 au încremenit…
Lupul jovial:
-Salam Aleikum !
Toți au răsuflat ușurați…
– Uff! Slavă Domnului, e musulman !

 

 

 

Alergam prin parc  azi dimineață când un tip mi s-a alăturat și m-a  abordat:
– Te deranjează dacă alerg și eu cu tine?
– De ce? Ai furat și tu o poșetă?

 

 

 

 

10 septembrie 2001.
Feciorul lui Bin Laden vine supărat de la şcoală şi tac’su îl întreabă:

– Ce-ai pățit?
– Am luat 4 la geografie.
– Dar, ce te-a întrebat?

– Care e cea mai înaltă clădire din New York și am spus Empire State Building…
– Ei, las’ că rezolvă tata !…  

 

 

 

 

Două prietene stăteau de vorbă:


-Te-ai uitat vreodată în ochii soțului tău în timp ce faceai sex?
-Da.
-Și ce mutră avea?
-Stătea în ușa ca prostul!…

 

 

 

Imagine similară

 

 

 

 

 

 

 

Te învăţ eu ce să faci dacă nu poţi dormi: ia câteva pahare de coniac.
– Câte?

– Nu  trebuie să le numeri. Până adormi.
– Şi dacă tot nu adorm?
– Păi, după atâtea pahare de coniac, puţin îţi mai pasă dacă dormi sau  nu ! 

 

 

 

În  autobuz, un tip o pipăie insistent pe domnişoara  din faţa lui.

Aceasta întoarce capul şi-i spune enervată:
– Domnule, te rog…
– Nu-i cazul să mă rugaţi, o fac cu plăcere…

 

 

 

Imagine similară

 

 

 

Romantic incurabil, un vasluian şi-a uimit soţia de Valentine’s Day!

Nu a bătut-o.

 

 

 

Mă enervează prietena mea, deoarece își lasă lucrurile împrăștiate prin toată casa.

O face dinadins, ca să le găsească nevastă-mea…

 

 

La doctor…

Va recomand o viată sexuală regulată. Sunteţi casatorită sau aveţi un amant ?
– Am şi soţ şi amant, domnu’ doctor, dar se cam lasă unul pe altul…

 

 

 

Gânduri grele

Nevastă-mea e ca o grenadă.

Dacă-i scot inelul, îmi dispare casa…

Am un sfat pentru studenți:

Copiuțele pentru examene, scrieți-le pe bancnote de 100 de euro.

În acest fel, încercarea profesorului de a vă lua copiuța, se poate califica drept act de corupție.

În momentul în care la şaormerie începe să se taie carnea, deja îmi plouă în gură…
Aşa o fi şi la vegani, când vecinul lor tunde iarba?

Acum ştiu care sunt cele 4 avantaje ale alăptatului la sân:

 

1. Laptele nu necesită fierbere.
2. Pisica nu-l poate fura.
3. E disponibil oricând e nevoie de el.
Care e al 4-lea avantaj?
Foarte simplu, laptele e disponibil în recipiente atrăgătoare !

Alfred Nobel este recunoscut ca inventator al dinamitei în toată lumea, deoarece ceilalţi au fost de nerecunoscut…

 

Soţia mea mi-a cerut să o duc într-un loc unde n-a mai fost de mult.

I-am sugerat bucătăria…

 

Exista 3 tipuri de oameni: unii care ştie să numere şi alţii care nu ştie.

 

Boierii exploatatori îşi ţineau banii numerar în pungi, dar vitejii haiduci îi atacau şi îi uşurau de lovele în toate baladele.

Haiducii din doine, balade si idile erau liberi si fericiti ca păsările, animalele şi peştii care zburdă prin codri.

De cum venea primăvara, haiducii cei harnici plecau în pădure.

Acolo ei cântau suflând din frunză şi lăsându-i pe boieri cu buza umflată.

Mica publicitate:

Băiat serios de 20 de ani, caut de lucru. Îngrijesc babe de cel mult 18 ani.

 

 

 

CITIŢI ŞI :

https://cersipamantromanesc.wordpress.com/2013/01/08/un-mare-epigramist-si-un-roman-adevarat-pastorel-teodoreanu-2/

28/05/2017 - Posted by | UMOR | , , , , , , , , , ,

3 comentarii »

  1. A republicat asta pe În fuga amintirilor….

    Apreciază

    Comentariu de JohnnyEm | 28/05/2017 | Răspunde

  2. A republicat asta pe radupopescublog.

    Apreciază

    Comentariu de Radu | 28/05/2017 | Răspunde

  3. […] sursa:cersipamantromanesc […]

    Apreciază

    Pingback de Maratonul umorului – Rodica | 24/06/2017 | Răspunde


Lasă un răspuns

