CER SI PAMANT ROMANESC

Cuvant despre noi, romanii

Românii au umor !


 

 

 

 

Image result for caricaturi cu barza

 

 

 

 

 

 

 – Mami, ce face barza după ce îl aduce pe bebe la noi?

 – Se întoarce cu faţa la perete şi sforăie, dragul mamei…

 

 

 

  Bă Gheorghe, io, daca i-am pus-o muierii tale, amu noi ce suntem? Veri, cumnaţi?

  No mă Ioane, suntem chit mă !…

 

 

 

 

Mamă, un băiat m-a bătut azi la şcoală!

Da? Şi poţi să-l identifici?

Sigur că da, am o ureche de-a lui în ghiozdan…

 

 

 

Dintr-un discurs electoral:
„Guvernul va asigura slujbe pentru someri. Ele vor fi oficiate gratuit de catre un sobor de  preoti…”

 

 

 

 

 

 

 

 

Oferta promotionala:
– Daca cumparati un pantof, primiti unul gratis ! Cadou !

 

 

 

 

Un angajat intra in biroul sefului, smulge cablul telefonic din perete, ii arunca hartiile pe jos, ii toarna cafeaua pe cap, ii rastoarna biroul si da sa-l bata…

Colegii de birou striga:

– Opreste-te  Fanele, am glumit, nu ai castigat la Loto !

 

 

 

 

 

 

 

 

Image result for caricaturi umoristice

 

 

 

Ganduri grele:

 

 

Pentru a dezbraca o femeie, trebuie mai intai sa o imbraci bine…

 

 

 

Femeile traiesc mai mult decat barbatii ?
– Da, mai ales vaduvele !

 

 

 

 

Image result for caricaturi amuzante

 

 

 

 

 

Un barbat este incomplet pana la insuratoare… Dupa aceea este intr-adevar terminat !

 

 

 

Image result for caricaturi umoristice

 

 

 

 

Am dorit sa am cu ea relatii serioase, numai ca ea are in cap numai prostii: casatorie, casa, copii…

 

 

 

 

 

 

El: Am fost primul barbat din viata ta ?

 Ea: S-ar putea, figura ta imi pare foarte cunoscuta…

 

 

Este dovedit statistic faptul ca 100% din divorturi au la baza casatorii…

 

 

 

 

 

Ce este un „titlu onorific” ?
– Spre exemplu, atunci cand sotia spune: „Sotul este capul familiei”.

 

 

 

 

Paradoxul homosexualilor: desi nu reusesc sa se reproduca, sunt din ce in ce mai multi….

 

 

 

 

Nu  incearcati sa va inecati necazurile in bautura… Necazurile stiu sa inoate!

 

 

 

O dieta echilibrata inseamna cate o prajitura in fiecare mana.

 

 

 

 

Image result for caricaturi umoristice

 

 

 

 

E o minciuna ca prezervativul  ofera siguranta totala…
 Un prieten de-al meu il purta cand a fost injunghiat de sotul amantei lui!

 

13/11/2016 - Posted by | UMOR | , , , , , , , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

